שמאי נזקי מים
שמאי נזקי מים
סובלים מנזקי רטיבות? אל תתמודדו לבד עם חברת הביטוח!
אסף דגן – שמאי רכוש מומחה לנזקי מים עם מעל 15 שנות נסיון, ייגן על האינטרסים שלכם וימקסם את הפיצוי המגיע לכם:

 

    • היכרות מעמיקה עם עולם הביטוח – בזכות ניסיונו הרב כשמאי הבית בחברות ביטוח גדולות, אסף דגן מכיר מצוין את אופן החשיבה והפעולות אותן נוקטות החברות בבואן לשקול פיצוי לתובעים, ויודע לפעול בהתאם.
    • היכרות מעמיקה עם עולם השיקום – כמנהל בכיר בחברה לשיקום נזקים בעברו, לאסף דגן ידע מקצועי מעמיק בשיקום נזקי אש ומים, התורם להערכה נכונה של היקפי הנזק ועלויות השיקום, והכוונה לפרקטיקות שיקום מיטביות.
    • מחוייב רק אליך – כשמאי נזקי מים פרטי בלתי תלוי, אסף דגן פועל מטעמך ומייצג את האינטרסים שלך בלבד.
    • מוכר על ידי חברות הביטוח – שירותי השמאות של אסף דגן מוכרים במרבית פוליסות ביטוח הדירה של חברות הביטוח הגדולות. נשמח לסייע לכם לבדוק האם גם אתם זכאים להחזר מחברת הביטוח על שירותינו.
רק שמאי נזקי מים מנוסה ובלתי תלוי, המכיר את עולם הביטוח על בוריו, יגן על האינטרסים שלכם וימקסם את הפיצוי המגיע לכם.
לפרטים נוספים מוזמנים ליצור עמנו קשר לטלפון: 058-7322304, או באמצעות טופס הפניה באתר
 

מדוע צריך שמאי נזקי מים


נזק מים הינו אחד הנזקים הנפוצים ביותר והמורכבים להערכת הנזקים ארוכי הטווח. נזק מים יכול להיגרם כתוצאה מפיצוץ צנרת (מים או ביוב) מתחת לרצפה, בקירות הפנימיים, בצנרת גלויה, או במתקני אינסטלציה שנמצאים אצל השכנים. כמו כן, סתימות בצנרת הדולחין גורמות להצפה ולנזקי משנה והן מכוסות בחלק מפוליסת הביטוח.

טיפול בנזקי מים עשויי להיות טיפול ארוך ומורכב, הדורש מספר גישות טיפוליות שונות כגון: תיקון הנזילה, ייבוש הקירות ותשתית המצע מתחת לאריחי הריצוף, תיקון העובש, תיקוני טיח וצבע ובמקרים מסוימים אף החלפת תשתית (מערכות חשמל, ריצוף, פרקט, קירות ועוד).
הערה חשובה – יש להיות ערניים במיוחד לנזילה באזורי תשתית חשמל, נזילה זו עשויה להיות מסכנת חיים.

על מנת לשמור על האינטרס שלכם מול חברת הביטוח, או הגוף שגרם לנזק, מומלץ להשתמש בשירותי שמאי נזקי מים פרטי שייצג אתכם מול הגורם המפצה, וימנע בעדו לצמצם את היקף הפיצוי המגיע לכם, או לבחור בפרקטיקות שיקום שאינן מיטביות.

שמאות נזקי מים על ידי אסף דגן כוללת:

 

  • הערכת נזקים מקיפה – סקירה מלאה של כלל נזקי הרטיבות, כולל נזקים עקיפים שאינם גלויים לעין בלתי מנוסה, אך עלולים לגרום לנזק רב בהמשך (למשל – רטיבות כלואה מתחת לריצוף).
  • המלצות לפרקטיקות שיקום מיטביות – לא תמיד שיטת השיקום שמציעה חברת הביטוח היא השיטה המיטבית לשיקום הנזק. למשל – רטיבות מתחת לריצוף ניתן לפתור על ידי החלפת המצעים הרטובים, או על ידי ייבוש תת רצפתי מקצועי . רק שמאי מנוסה, המכיר את עולם השיקום על בוריו, ידע להמליץ ולהתעקש על פרקטיקות השיקום המיטביות עבורך.
  • שמאות מול חברת הביטוח – הפקת דוח שמאות מפורט הכולל הערכת עלויות שיקום הנזקים, בהתאם לפרקטיקות השיקום המיטביות.
  • סקירת פוליסת הביטוח שלך – חשיפת הטבות ואפשרויות כיסוי שונות, על מנת למקסם את הפיצוי שלך ולזהות תחומים פוטנציאליים שבהם קיימת זכאות לפיצוי נוסף (למשל-  דיור חלופי למשך תקופת השיפוץ).
  • ליווי תהליך התביעה מול הביטוח – ליווי תהליך התביעה וסיוע במילוי הטפסים וההתנהלות מול חברת הביטוח. במידת הצורך אסף דגן יוכל אף להפיק חוות דעת משפטית המוכרת על ידי בתי המשפט וחברות הביטוח. בנוסף, אסף הינו בוגר התוכנית להכשרת בוררים של אוניברסיטת בר אילן ובעל נסיון רב ביישוב סכסוכים בצורה מהירה ולשביעות רצון כל הצדדים, ללא היגררות להליכים משפטיים מיותרים.
  • ליווי תהליך השיקום – מעקב אחר תהליך השיקום עד לגמר הטיפול בנזק וקבלת הפיצוי המלא.

התוצאה – מיקסום הפיצוי הכספי המגיע לכם מחברת הביטוח, או הגורם המפצה, וייעול תהליך השיקום.

רק שמאי נזקי מים מנוסה ובלתי תלוי, המכיר את עולם הביטוח על בוריו, יגן על האינטרסים שלכם וימקסם את הפיצוי המגיע לכם.
לפרטים נוספים מוזמנים ליצור עמנו קשר לטלפון: 058-7322304, או באמצעות טופס הפניה באתר

 

דילוג לתוכן